Copla stelt bij haar dienstverlening de klant en hun organisatie centraal. Door het aangaan van de dialoog, het faciliteren van interactie, kennisdeling en het leveren van maatwerk proberen wij ons dienstenpakket, service en benadering optimaal aan te laten sluiten bij uw behoeften.
KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK
Tweejaarlijks wordt de klanttevredenheid onder de cursisten van al onze open opleidingen onderzocht door Cedeo. Erkenning volgt bij een tevredenheid van tenminste 80% op alle onderzochte onderdelen. Copla is al sinds 2005 een Cedeo-erkend opleidingsinstituut. Dit betekent dat meer dan 80% van onze klanten tevreden is met het resultaat.
Bekijk hier het meest recente klanttevredenheidsonderzoek van Copla Opleiding en Training.
ERVARINGEN VAN CURSISTEN
Na het afronden van onze opleiding MVK of HVK vragen wij onze cursisten hun ervaringen te delen en te publiceren op Springest. Dit is een onafhankelijke website voor het vergelijken van opleidingen.